موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 22:102015-04-28بين الملل

اوباما:معترضان بالتیمور یک سری دزد، مجرم هستند


رییس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر ژاپن گفت که اعتراضات اخیر در بالتیمور، اعتراض نیست و حتی به صورت صدور بیانیه نیست بلکه اقدام به دزدی و آتش زدن اموال مردم است.

- رییس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر ژاپن به مسائل مورد بحث در گفت وگوهای مشترک با طرف ژاپنی پرداخت و به سوالات خبرنگاران در خصوص مسائل داخلی و بین المللی نیز پاسخ داد.

در ابتدای این کنفرانس، اوباما به دیدار شینزو آبه از آرامگاه ملی آمریکا سخن گفت؛ آرامگاهی که محل دفن بسیاری از سربازان کشته شده در جنگ با ژاپن است.

اوباما گفت که این دیدار نشان داد که می توان از گذشته ها گذشت.

وی به امضای راهبرد دفاعی با ژاپن هم اشاره کرد و گفت که این راهبرد، باعث آموزش و حتی عملیات مشترک بیشتر و نزدیک تر نیروهای نظامی ژاپن و ارتش ژاپن خواهد شد.

پس از جنگ جهانی دوم، ارتش ژاپن به نیروی نظامی ویترینی تبدیل شد و برای رفع نگرانی متفقین از قدرت گیری مجدد امپراطور ژاپن، بر اساس رأی شورای امنیت سازمان ملل، عملیات ارتش ژاپن در خارج از مرزهای این کشور، ممنوع شد.

باراک اوباما به امضای توافق تجاری میان دو کشور هم پرداخت و گفت که این قرارداد به نفع مردم و صنعتگران آمریکایی خواهد بود و بر خلاف تبلیغات، باعث ایجاد فرصت های شغلی تازه می شود؛ اوباما گفت که دوست دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما:معترضان بالتیمور یک سری دزد، مجرم هستند

اوباما:معترضان بالتیمور یک سری دزد، مجرم هستند