مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 21:362015-04-28ورزشي

تیم فوتسال دختران علمی کاربردی گلستان در جام رمضان شرکت خواهد کرد


مسئول تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان از حضور حتمی تیم فوتسال دختران این دانشگاه در مسابقات جام رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از گرگان؛ "فرهاد کردی مسئول تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان ظهر امروز در اختتامیه سومین جشنواره ورزش های همگانی این دانشگاه که در سالن آمفی تئاتر مرکز علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شده بود، گفت: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در 32 رشته ورزشی در قالب 16 رشته مختص خواهران و 16 رشته مختص برادران به رقابت پرداختند.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با بضاعت کم به عرصه تربیت بدنی ورود پیدا کرد اما دیری نگذشت که توانست به بسیاری از موفقیت های ورزشی در سطوح مختلف دست پیدا کند هم اکنون نیز در تمامی هیات های ورزشی استان یک کرسی داریم و توانستیم علاوه بر حضور در مسابقات گوناگون ورزشی مقام های مختلفی را نیز از آن خود کنیم.

کردی از افتخارات ورزشی کسب شده در سطح ملی نیز سخن گفت و ابراز داشت: در مسابقات المپیاد دانشجویی علمی کاربردی کشور تیم دو میدانی خواهران واحد گلستان به دو مقام اولی و سومی دست یافت که با توجه به نسبت دانشجویان استان به کشور این افتخارات کسب شده بسیار قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتسال دختران علمی کاربردی گلستان در جام رمضان شرکت خواهد کرد

تیم فوتسال دختران علمی کاربردی گلستان در جام رمضان شرکت خواهد کرد