مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 20:302015-04-28بين الملل

تاکید وزیران دفاع ایران و سوریه بر مبارزه با تروریسم


وزیران دفاع ایران و سوریه روز سه شنبه در دور نخست مذاکراتشان در تهران بر عزم دو کشور بر مبارزه قاطع و همه جانبه با تروریسم تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سردار دهقان در این دور از مذاکرات با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه ایران و سوریه و اشتراکات فراوان تاریخی، دینی و پیوند گسست ناپذیر دو ملت گفت: رابطه ایران و سوریه رابطه ای ممتاز و موفق است که می تواند الگویی نمونه برای سایر کشورهای اسلامی باشد.

وی با اشاره به بحران سوریه، جنگ تحمیلی تکفیری- صهیونیستی علیه ملت سوریه را جنگی نیابتی و راهبرد مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی ذکر کرد و افزود: عمده اهداف این جنگ عبارت از تأمین امنیت دایمی برای رژیم صهیونیستی، تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی، تغییر نقشه خاورمیانه، مقابله با موج بیداری اسلامی و نهایتاً تسلط کامل بر این منطقه اسلامی است.

سردار دهقان حمله نظامی عربستان به یمن و حملات تروریستی در عراق را با راهبرد مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی همسو دانست و گفت: بی تردید طراحان و مجریان این سناریوی شوم با مقاومت ملت های منطقه و انسجام و وحدت دولت های ضدتروریسم به اهداف شومشان نخواهند رسید.

سردار دهقان با تمجید از مقاومت ملت و نیروهای مسلح سوریه که با مجموعه ای از تروریست های مزدور از کشورهای مختلف جهان به مقابله برخواسته اند اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیران دفاع ایران و سوریه بر مبارزه با تروریسم

تاکید وزیران دفاع ایران و سوریه بر مبارزه با تروریسم