مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 19:052015-04-28اقتصادي

مدیرعامل کشتارگاه بروجرد خبر داد ذبح روزانه 200 راس دام در کشتارگاه بروجرد


در حال حاضر روزانه نزدیک به 200 راس دام سبک و 25 راس دام سنگین در این کشتارگاه ذبح می‎شود.

- " از بروجرد، ایرج قنبری عصر امروز در جلسه بررسی طرح تکمیلی کشتارگاه این شهرستان اظهار کرد: ظرفیت سردخانه پیش سردکن کشتارگاه این شهرستان قریب به 22 تن است.

وی با اشاره به اینکه قرار است، نگهداری گوشت در این پیش سردکن به صورت مرحله‎ای انجام شود، عنوان کرد: در فاز اول کشتار دام‎های سبک و سپس دام‎های سنگین در این سردخانه نگهداری می‏ شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه در گذشته کشتار تنها در یک مرحله و پیش از ظهر انجام می‎شده است، اضافه کرد: در حال حاضر کشتار دام در دو مرحله صبح و عصر در این کشتارگاه صورت می‎گیرد.

قنبری این اقدام را در جلوگیری از هرج و مرج در کشتارگاه موثر دانست و تاکید کرد: سیستم لاشه سوز این کشتارگاه نیز کار امحاء لاشه‏ های کشتار شده‏ای را که مورد تایید بهداشتی قرار نگیرند، انجام داده و خاکستر آنها نیز به وسیله خودروهای حمل ضایعات به معدن زباله فرستاده و در این مکان دفع می‏ شوند.

وی با اشاره به وجود بخش قرنطینه در کشتارگاه بروجرد، تاکید کرد: دام‎ها پیش از کشتار در این مکان به مدت 12 ساعت نگهداری می‏ شوند و چنانچه پس از گذشت این مدت سلامت دام مورد تایید قرار گیرد، دام به منظور کشتار به بخش دیگری انتقال می &rl


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل کشتارگاه بروجرد خبر داد ذبح روزانه 200 راس دام در کشتارگاه بروجرد

مدیرعامل کشتارگاه بروجرد خبر داد ذبح روزانه 200 راس دام در کشتارگاه بروجرد