مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 18:002015-04-28اقتصادي

شهردار خارگ ایستگاه آتش نشانی مدیریت بحران در خارگ ایجاد می شود


شهردار خارگ از ایجاد ایستگاه آتش نشانی مدیریت بحران در منطقه شهری خارگ خبر داد.

- " از خارگ، احمد بارگاهی عصر امروز در دیدار با مسئولان جزیره خارگ اظهار کرد: اعتکاف یک برنامه معنوی بسیار تاثیرگذار است، که باید همه در اجرای بهتر آن بکوشند و ما نیز به سهم خود، در زمینه تبلیغات برای حضور پرشور مردم، تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی افزود: در سال جاری، 5 پروژه اساسی توسط شهرداری طرح ریزی شده است، که پارک گردشگری ضلع جنوبی فرودگاه، در مرحله طراحی می باشد.

شهربازی مسقف نیز در پارک ساحلی در 4 طبقه و 2000 متر مربع زیربنا احداث خواهد شد که شامل قسمت های مجزایی برای کتابخانه، شهربازی، رصدخانه، سالن غذاخوری، سینما و سایر موارد خواهد بود.

شهردار خارگ عنوان کرد: ایستگاه آتش نشانی مدیریت بحران، یکی از نیازهای اساسی خارگ بود که جای خالی آن در منطقه شهری بسیار احساس می شد و بر همین اساس در سال جاری قصد احداث و راه اندازی آن را خواهیم داشت.

وی بیان داشت: توسعه آرامستان و غسال خانه، ایجاد هتل و پارکینگ عمومی، از دیگر برنامه های شهرداری خارگ در سال جاری خواهد بود که امیدواریم با همکاری سایر مسئولین اجرایی شود.

بارگاهی خاطرنشان کرد: در زمینه اجرای پروژه ها، 2 دغدغه مهم و اساسی وجود دارد؛ یکی پرداخت عوارض ادارات و شرکتها به شهرداری خارگ است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار خارگ ایستگاه آتش نشانی مدیریت بحران در خارگ ایجاد می شود

شهردار خارگ ایستگاه آتش نشانی مدیریت بحران در خارگ ایجاد می شود