مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 15:502015-04-28حوادث

فرمانده انتظامی رشت خبر داد دستگیری تکدی گران خانوادگی خارجی در رشت


فرمانده انتظامی رشت از دستگیری پنج عضو یک خانواده خارجی حین تکدی گری در این شهرستان خبر داد.

- " از رشت، رحیم شعبانی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمردمی مبنی بر تکدی گری یک خانواده در لشت نشاء اظهار کرد: ماموران انتظامی موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی به انتقال تکدی گران توسط یک خودروی وانت به بازار لشت نشاء اشاره کرد و افزود: تکدی گران با روش های مختلف تلاش می کردند حس ترحم عابران را برانگیزند.

شعبانی با بیان اینکه افراد با تکدی گری ارزش و قداست انسانی برای رسیدن به مقاصد شوم خود را خدشه دار می کنند، تصریح کرد: مردم با مشاهده ظاهر و ناله تکدی گران به این افراد کمک می کنند.

فرمانده انتظامی رشت بر برخورد پلیس با افرادی که بدون دلیل اذهان مردم را تشویش می کنند تاکید کرد و گفت: ماموران انتظامی بخش لشت نشاء تکدی گرانی را که تسلط به زبان فارسی نداشتند را دستگیر کردند.

وی سن افراد خانواد تکدی گر را یک، سه، پنج، 13 و 20 ساله خواند و بیان کرد: تکدی گران از یکی از کشورهای همسایه وارد استان گیلان شده بودند.

به گفته شعبانی، تکدی گران با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و دستور خروج این افراد از طریق اداره اتباع امور خارجه استانداری گیلان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی رشت خبر داد دستگیری تکدی گران خانوادگی خارجی در رشت

فرمانده انتظامی رشت خبر داد دستگیری تکدی گران خانوادگی خارجی در رشت