مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 14:552015-04-28حوادث

امروز نمایشگاه دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ملایر افتتاح شد


نمایشگاه دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ملایر افتتاح شد.

- " از ملایر، ظهر امروز و به همت کانون دانشجویی هلال احمر، نمایشگاه تجهیزات امدادی با ارائه پوسترها، بروشورهای آموزشی و به نمایش گذاشتن پوشاک و وسایل امدادگران در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه ملایر افتتاح شد.

رییس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر در این مراسم با اشاره به اینکه فعالیت های جمعیت هلال احمر در پنج بخش عمده خلاصه می شود اظهار داشت: بخش برجسته این فعالیت ها در امداد و نجات جاده ای، کوهستان، سیلاب، آواربرداری و بیشتر در حوادث طبیعی نمایان می شود.

علی مرتضی میرزایی بیان داشت: جمعیت جوانان هلال احمر با انجام بسیاری از فعالیت های فرهنگی، اداری و آموزشی، در بطن جامعه حضور پیدا می کند و نقطه عطف آن دانشگاه است.

وی ادامه داد: معرفی هلال احمر، آموزش کمک های اولیه، انجام امور عام المنفعه و بشردوستانه و در نهایت آمادگی لازم برای کمک به مردم در زمان نیاز مورد توجه است.

میرزایی تصریح کرد: امدادگران هلال احمر پس از گذراندن دوره های تخصصی با تجهیزات لازم در جاده ها و سایر مکان های تعیین شده مستقر شده و در مواقع نیاز به یاری هموطنان می شتابند.

رییس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر از عضویت بیش از 10 هزار نفر در هلال احمر این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد زیادی از امدادگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نمایشگاه دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ملایر افتتاح شد

امروز نمایشگاه دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ملایر افتتاح شد