مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 13:402015-04-28بين الملل

افزایش ناامنی در غور افغانستان؛ دست اندازی تروریست ها به جان و مال مردم


عضو پارلمان افغانستان با اشاره به افزایش ناامنی ها در ولایت غور و بی توجهی دولت گفت: بر اساس برخی گزارش های مردمی حدود 2 هزار جنگجو و تروریست در این ولایت به ناامن سازی محلات مختلف می پردازند.

- کرام الدین رضازاده عضو پارلمان افغانستان در گفت وگو با خبرنگار " در کابل، با اشاره به ناامنی های این منطقه و بی توجهی دولت گفت: جان و مال مردم مصون نیست و دولت کابل تاکنون هیچ اقدام امنیتی برای شهروندان ولایت غور انجام نداده است.

رضازاده با بیان اینکه ناامنی ها در ولایت غور در حال افزایش است، گفت: تاکنون دولت مرکزی و سازمان های امنیتی اقدامی جدی برای کاهش این ناامنی ها نکرده است.

وی با تأکید بر اینکه ناامنی ها جان شهروندان ولایت غور را به خطر انداخته، تصریح کرد: جان و مال مردم در این ولایت مصون نیست و شهروندان این ولایت همه روز شاهد دزدی ها و سرقت های مسلحانه دشمنان هستند.

طالبان، داعش می شود این عضو پارلمان افغانستان با تأکید بر اینکه در اکثر مناطق این ولایت افراد مسلح حضور دارند و آرامش اجتماعی را از بین بردند، گفت: در سال های گذشته اکثر طالبان در برخی مناطق این ولایت حضور داشتند.

وی با تأکید بر اینکه طالبان هنوز در برخی مناطق حضور دارند، گفت: گزارش های تأیید نشده ای نشان می دهد که داعشی ها با نفوذ در صفوف شبه نظامیان طالبان در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ناامنی در غور افغانستان؛ دست اندازی تروریست ها به جان و مال مردم

افزایش ناامنی در غور افغانستان؛ دست اندازی تروریست ها به جان و مال مردم