مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 13:402015-04-28حوادث

تلفات زلزله نپال به 4400 تن رسید


نیروهای امداد و نجات در نپال با پاکسازی مناطق زلزله زده از آوار و انجام چندین عمل جراحی در مراکز درمانی موقت در تلاش برای کاستن از شمار تلفات زلزله مرگبار 7.

- 9 ریشتری در این کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به رغم این تلاش ها عواملی چون قطعی برق در کاتماندو، کمبود موادغذایی و مشکل در دسترسی به تمامی مناطق زلزله زده عملیات امداد و نجات را با سختی روبرو کرده است.

طبق آخرین آمار منتشر شده از میزان تلفات این حادثه طبیعی، دست کم 4400 تن در پی وقوع زلزله جان خود را از دست داده اند و همچنین بیش از 8000 مجروح تحت درمان قرار گرفته اند.

به رغم اقدامات بین المللی برای رساندن کمک به حادثه دیدگان این زمین لرزه بیمارستان ها هنوز برای خدمات رسانی به بازماندگان با کمبود کمک ها مواجه هستند.

شبکه خبری سی ان ان در گزارشی اعلام کرد: در سراسر مناطق زلزله زده هزاران نفر همچنان در خیابان ها به سر می برند و این ترس وجود دارد که ساختمان های آسیب دیده به دلیل وقوع پس لرزه ها تخریب شوند.

میزان خسارات در کاتماندو پایتخت نپال فاجعه بار است؛ از معبدها تنها آوار باقی مانده، مردم در میان بقایای خانه هایشان حبس شده اند و بیمارستان ها با کمبود ذخایر دارویی روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات زلزله نپال به 4400 تن رسید

تلفات زلزله نپال به 4400 تن رسید