مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 13:352015-04-28ورزشي

دعوت 14 بازیکن به سومین اردوی تیم ملی فوتبال 7 نفره


14 بازیکن برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی انگلیس به سومین اردوی تیم ملی فوتبال 7 نفره دعوت شدند.

- "، سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال 7 نفره برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی انگلستان با حضور 14 بازیکن از 9 اردیبهشت ماه در زمین چمن شماره 2 ورزشگاه آزادی آغاز می شود و تا 13 اردیبهشت ادامه خواهد داشت؛ با پایان یافتن آن ورزشکاران جهت اخذ روادید، به ترکیه سفر خواهند کرد.

قرار بود اردوی تیم ملی به مدت 10 روز برگزار شود که به دلیل سفر به ترکیه برای دریافت روادید ورود به کشور انگلیس، به 4 روز کاهش یافت و پس از این سفر، دو مرحله دیگر اردوی آمادگی تا زمان اعزام برگزار خواهد شد.

در این مرحله از اردو، 7 جلسه تمرینی در زمین و 2 جلسه بدنسازی در سالن پیش بینی شده و بیشتر بر روی کارهای هماهنگی و بدنسازی تمرکز خواهد بود.

ملی پوشان مدعو به این تمرینات 14 نفر هستند که در نهایت با حذف 2 نفر، تیم ملی با ترکیب 12 فوتبالیست به مسابقات جهانی انگلیس اعزام خواهد شد.

مسلم اکبری، مسلم خزایی، جاسم بخشی، بهنام سهرابی (کرمانشاه)، بابک صفری، حسن صفری، حسین تیزبر، عبدالرضا کریمیزاده، مهدی جمالی (بوشهر)، احسان غلامحسین پور (فارس)، رسول آتش افروز، صادق حسنی (گیلان)، هاشم رستگاری (تهران) و فرزاد مهری (مرکزی) بازیکنان دعوت شده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت 14 بازیکن به سومین اردوی تیم ملی فوتبال 7 نفره

دعوت 14 بازیکن به سومین اردوی تیم ملی فوتبال 7 نفره