مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 12:402015-04-28حوادث

پلیس آگاهی ایستگاه آخر قتل و دزدی جوان 28 ساله+عکس


کش روی مواد غذایی از خانه پیرمرد 70 ساله به زندگی مخفیانه جوان 28 ساله پایان داد و وی را به اداره دهم پلیس آگاهی تهران رساند.

- "، در ساعت 22 مورخه اول اردیبهشت 94 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری در خیابان ولی عصر - کوچه فرشید به کلانتری 105 سنایی اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل جوانی حدودا 30 ساله با لباس آغشته به خون ضمن درگیری با فردی از ساکنان یک مجتمع مسکونی قصد فرار از محل را داشت که دستگیر و یک قبضه چاقوی آغشته به خون نیز از وی کشف شد.

با توجه به شواهد موجود ( لباس و چاقوی آغشته به خون بدست آمده از فرد دستگیر شده ) مأموران کلانتری به طبقه چهارم مجتمع مسکونی مراجعه کرده و با جسد پیرمردی 70 ساله بنام ابراهیم روبرو شدند که با دهها ضربه چاقو به ناحیه گردن و پهلو به قتل رسیده بود.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات خواهر و خواهرزاده مقتول: خواهر مقتول که در طبقه سوم ساختمان محل وقوع جنایت زندگی می کند در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: با شنیدن صدای درگیری از طبقه چهارم ( محل سکونت مقتول) بلافاصله با پسرم تماس گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس آگاهی ایستگاه آخر قتل و دزدی جوان 28 ساله+عکس

پلیس آگاهی ایستگاه آخر قتل و دزدی جوان 28 ساله+عکس