مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 09:552015-04-28سياسي

روحانی: دلالان تحریم به فکر شغل دیگری باشند


آنهایی که در محیط کار بسیار سخت و زیان آور کار می کنند و سختی و مرارت می کشند برای بازنشستگی زودهنگام آنها همان طور که گفته شد، - تلاش کنید.

رییس جمهور با بیان اینکه درپی توافق هسته ای ، دلالان تحریم باید از هم اکنون به فکر شغل دیگری باشند، گفت: روزی که فقر و بیکاری نباشد ، روز عزت ایران و اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، آقای روحانی در جشن بزرگ کارگری در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی، با بیان اینکه کار و کارگر، نماد نوآوری ، سازندگی ، توسعه و تعالی است، افزود: برای من حضور در جمع ستون توسعه کشور یعنی کارگران عزیز و پرتلاش در این ایام و روزهایی که به نام روز و هفته کارگر است بسی جای خوشوقتی است.

وی گفت : روز کار و کارگر تنها به عنوان نماد یک قشر زحمتکش و پرتلاش نیست کار و کارگر نماد نوآوری ،سازندگی ، توسعه و تعالی کشور عزیز ما ایران است.

رییس جمهور گفت : خوشبختانه امسال ایام بزرگداشت کارگران مصادف است با ایام میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) که مرد جهاد و شجاعت بود، مرد ایمان و معنویت ، علم و دانش ، یتیم نوازی کودکان و دستگیری بینوایان و مرد کار بود.

آقای روحانی افزود : امیر المومنین علی(ع ) با آن عظمت و مقامش که هیچ انسانی در روی زمین بعد از پیامبر عظیم الشان اسلام به مقام و منزلت وی نمی رسد و همواره به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: دلالان تحریم به فکر شغل دیگری باشند

روحانی: دلالان تحریم به فکر شغل دیگری باشند