مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 06:452015-04-28ورزشي

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد رقابت 7 کشتی گیر مازندرانی در مسابقات آسیایی


دبیر هیئت کشتی مازندران از رقابت هفت کشتی گیر آزاد و فرنگی مازندرانی در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا خبر داد.

- " در ساری گفت: اسامی نهایی 16 کشتی گیر آزاد و فرنگی کشورمان در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا اعلام شد که در این ترکیب هفت کشتی گیر مازندرانی هستند.

وی با بیان اینکه از این ترکیب پنج کشتی گیر در رشته آزاد و دو کشتی گیر در رشته فرنگی هستند، تصریح کرد: کشتی گیران تیم ملی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی آمادگی در خانه کشتی تهران به سر می برند.

دبیر هیئت کشتی مازندران افزود: بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم، مسعود اسماعیل پور در 65 کیلوگرم، سعید داداش پور در 70 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 125 کیلوگرم به عنوان پنج کشتی گیر آزادکار مازندرانی هستند.

نوری زاده تصریح کرد: محسن حاجی پور در وزن 59 کیلوگرم و بشیر باباجان زاده در 130 کیلوگرم به عنوان دو کشتی گیر فرنگی کار مازندرانی در این مسابقات حضور دارند.

وی در پایان با بیان اینکه تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره است، گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در روزهای 15 تا 20 اردیبهشت با حضور کشتی گیران آسیایی در دوحه قطر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد رقابت 7 کشتی گیر مازندرانی در مسابقات آسیایی

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد رقابت 7 کشتی گیر مازندرانی در مسابقات آسیایی