مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 06:102015-04-28سياسي

رییس مجلس: جریان های سیاسی نباید اختلاف نظر را به مشاجره عمومی تبدیل کنند


جریان های سیاسی نباید اختلاف نظر را به یک مشاجره عمومی تبدیل کنند زیرا جامعه نیازمند اراده های معطوف شده به سمت کار و تلاش برای آبادانی است.

- " از قم، علی لاریجانی در بیست و ششمین جشنواره امتنان از کارگران که دوشنبه شب در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد با تاکید بر اینکه کارگران نسبت به انقلاب اسلامی احساس وظیفه دارند اظهار کرد: این قشر قبل و بعد از دفاع مقدس در عرصه های مختلف برای تحقق آرمان های این انقلاب در کنار دیگر اقشار مردم تلاش های لازم را انجام دادند.

وی بیمه درمان و تامین اجتماعی را یکی از مشکلات کارگران در گذشته دانست و اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید حرکت های مناسبی برای برطرف سازی مشکلات کارگران انجام شده اما گاهی برخی از مشکلات جامعه کارگری را تهدید می کند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش کارگری نیازمند کمک های مستمر از سوی دولت است تصریح کرد: بیمه بیکاری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد زیرا اگر کارگری بیکار شود یک خانواده دچار مشکل می شود و امیدواریم بیمه بیکاری در کشور پایدار شود.

وی با اشاره به برخی از حرکت های انجام شده در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد: فعالیت های این وزارتخانه مورد حمایت مجلس شورای اسلامی است و امیدواریم با همکاری های گسترده تر مسئولان کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس: جریان های سیاسی نباید اختلاف نظر را به مشاجره عمومی تبدیل کنند

رییس مجلس: جریان های سیاسی نباید اختلاف نظر را به مشاجره عمومی تبدیل کنند