مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 06:102015-04-28اقتصادي

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: اقتصاد مقاومتی با بخش دولتی شکل نمی گیرد


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی با بخش دولتی شکل نمی گیرد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد باقری بنابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه در ارتباط با مسائل خودرو و قیمت گذاری آن طی جلسه ای با مدیران ارشد شرکت سایپا و ایران خودرو صحبت کردیم گفت: عمده مشکلات ما در بحث های تولیدی مشکل مدیریتی است، یعنی مدیریت ها باید به گونه ای باشد که سیاسی نباشند و سیاست بر تولید سایه اندازی نکند.

وی با تاکید بر اینکه در بحث تولید بخش خصوصی باید به صورت واقعی خصوصی باشد یعنی شبه دولتی نباشد و در عمل نیز خصوصی باشد عنوان کرد: تولید باید به دست خود مردم صورت بگیرد و نباید تولید کنندگان را از کشور دفع کنیم و نباید بگذاریم که این سرمایه ها فرار کنند و به خارج از کشور بروند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اگر بخش خصوصی در مجموعه هایی که از سوی دولت حمایت می شوند و دولتی هستند ورود پیدا کند سوددهی آن چند برابر می شود ادامه داد: در مجموعه های تولیدی که سیاست دخالت می کند مشکلاتی مانند مازاد نیرو و اختلال در بهره وری به وجود می آید.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی با بخش دولتی شکل نمی گیرد و بهترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده از بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: اقتصاد مقاومتی با بخش دولتی شکل نمی گیرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: اقتصاد مقاومتی با بخش دولتی شکل نمی گیرد