مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 05:252015-04-28بين الملل

آمانو: اجرایی شدن پروتکل الحاقی به اعتمادسازی ایران کمک می کند


مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشستی خبری در مقر سازمان ملل گفت: اجرا کردن پروتکل الحاقی و انعطاف نشان دادن ایران به روند اعتمادسازی این کشور در خصوص برنامه هسته ای خود کمک مثبتی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، یوکیو آمانو با اشاره به سخنان خود در برنامه افتتاحیه کنفرانس بازنگری معاهده عدم اشاعه سلاح های هسته ای و اعلام آمادگی آژانس در راستی آزمایی اقدامات ایران در برنامه هسته ای خود در صورت توافق نهایی و رسیدن به راه حلی جامع با شش قدرت جهانی به سئوالات برخی خبرنگاران که عموما در مورد برنامه هسته ای ایران و توافق این کشور با شش قدرت جهانی بود پاسخ داد.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اقدامات لازم از طرف دولت ایران برای اثبات ادعای صلح آمیز بودن برنامه اتمی خود گفت: کشور های عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی و کشور های عضو شورای امنیت از ایران تقاضای نشان دادن نهایت شفافیت برای اثبات صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود را دارند، شفافیتی که ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته ای ایران را نیز شامل شود.

وی افزود: هرچند ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نکرده ولی در حال حاضر نمی توانیم با اطمینان کامل تمام فعالیت های ایران را صلح آمیز تلقی کنیم و از ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمانو: اجرایی شدن پروتکل الحاقی به اعتمادسازی ایران کمک می کند

آمانو: اجرایی شدن پروتکل الحاقی به اعتمادسازی ایران کمک می کند