مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 05:102015-04-28سياسي

عضو فراکسیون کارگری مجلس: روابط صحیحی بین کارگر و کار وجود ندارد


روابط صحیحی بین کارگر و کار وجود ندارد.

- " از جنوب استان تهران، سید حسین نقوی حسینی دوشنبه شب در همایش روز کارگر که با حضور کارگران و مسئولان انجمن های کارگری برگزار شد، اظهار داشت: امروز به دیدار بعضی از کارگران رفتیم و محل هایی را دیدیم و از نزدیک با منطقه و کارگران آشنا شدیم.

وی با بیان اینکه نماینده زبان و صدای مردم است، گفت: ولی عده ای می خواهند که نماینده وکیل الدوله باشد، من نماینده مردم هستم و در خیابان ها حضور پیدا می کنم که بسیاری از عموم مردم نیز این را می دانند.

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس افزود: در دوران ابتدایی و راهنمایی به کارهای کارگری در تابستان مانند گوجه و بادمجان چینی که در ورامین مرسوم است مشغول بودم و بعد از آن نیز در دبیرستان به شغل کارگری مشغول بودم، پس از آن نیز دو سال در کارخانه قند ورامین کار می کردم و بعد از دیپلم نیز در کارخانه چیت ممتاز مشغول به کار شدم.

وی با بیان اینکه بعد از دانشگاه نیز وارد وادی معلمی شدم، خاطر نشان کرد: کارگری سخت است و همه ما آن را می دانیم ولی فردی که رییس مرکز تولیدی است نمی تواند این را درک کند زیرا سختی آن را نکشیده است.

همیشه انتخابات برای من برد برد است نقوی حسینی با بیان اینکه همیشه انتخابات برای من برد برد است زیرا اگر نماینده شوم خدمتگذار مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو فراکسیون کارگری مجلس: روابط صحیحی بین کارگر و کار وجود ندارد

عضو فراکسیون کارگری مجلس: روابط صحیحی بین کارگر و کار وجود ندارد