مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 04:402015-04-28سياسي

فرماندار ویژه شهرستان ری: اقتصاد مقاومتی با هدف توسعه اقتدار ملی پیگیری شود


فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی برای حمایت از تولیدات داخلی گفت: اقتصاد مقاومتی با هدف توسعه اقتدار ملی پیگیری شود.

- هدایت الله جمالی پور همزمان با هفته کار و کارگر در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: امروزه یکی از مهم ترین برنامه هایی که کشورهای جهان پیگیری می کنند مدیریت اقتصاد داخلی با هدف مقاوم سازی کشور در برابر تهدیدات است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ شده در راستای ایجاد اقتصاد ملی و صیانت از کشور در برابر بسیاری از تهدیداتی است که می تواند متوجه کشور در شرایط خاص باشد افزود: کشورهایی که در حوزه اقتصاد ملی قدم های بزرگ برداشته اند و تولید ملی را به عنوان محور فعالیت های خودشان قرار داده اند در بحران ها به راحتی می توانند کشور را مدیریت کنند و از بحران خارج شوند.

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه یاران اسلامی به دلیل سیاست های ضد استعماری همیشه در معرض تهدید کشورهای استعمارگر و استثمارگر بوده و هست عنوان کرد: ما برای این که کشور عزیزمان بتواند در مقابل زیاده خواهی های بیگانگان بایستد باید در اقتصاد داخلی قدم های بزرگ و موثری را برداشته و تولید داخلی را تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ویژه شهرستان ری: اقتصاد مقاومتی با هدف توسعه اقتدار ملی پیگیری شود

فرماندار ویژه شهرستان ری: اقتصاد مقاومتی با هدف توسعه اقتدار ملی پیگیری شود