مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 23:552015-04-27سياسي

دیدار نماینده بان کی مون با ظریف


استفان دمیستورا نماینده بان کی مون در مذاکرات صلح سوریه درپی دیدار کوتاهی با وزیر خارجه جمهوری اسلامی اعلام کرد که در این دیدار رسما از دکتر ظریف برای شرکت در کنفرانس ژنو 3 دعوت کرده و احتمال داد که ایران این دعوت را بپذیرد.

- استفان دمیستورا نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در سوریه روز دوشنبه با ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران بطور غیر منتظره دیدار و گفت و گو کرد.

وی درپی این دیدار در گفت و گو با ایرنا در خصوص موضوعات مورد بحث با ظریف بدون اشاره به جزییات آن گفت که حاصل این دیدار سازنده و مثبت بوده و رسما از ایران دعوت کرده است تا در کنفرانس ژنو 3 حضور پیدا کند.

نماینده بان کی مون در پاسخ به این سوال که آیا ظریف این دعوت را پذیرفته است یانه ؛گفت: این سوالی است که باید خود ایشان به آن پاسخ بدهند امابه نظر می رسد که پاسخ به این دعوت مثبت خواهد بود.

دمیستورا هفته گذشته نیز در جمع خبرنگاران با تصریح این که ایران نیرومند ترین و با نفوذ ترین کشور خاورمیانه محسوب می شود بر این مسئله تاکید کرده بود که حضور ایران در این کنفرانس ضروری وکار ساز خواهد بود و وی در نظر دارد رسما از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در این کنفرانس دعوت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده بان کی مون با ظریف

دیدار نماینده بان کی مون با ظریف