مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 22:452015-04-27سياسي

"تیترامشب"/ مجتهدزاده: کنفرانس ان پی تی معجزه نمی کند(1)


استاد دانشگاه و کارشناس امور بین الملل گفت: ما اگر فکر کنیم از اجلاسها و کنفرانسهایی نظیر کنفرانس ان پی تی نتایج مطلوب ما حاصل می شود نوعی خوش خیالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، پیروز مجتهدزاده در برنامه quotation mark تیتر امشب quotation mark شبکه خبر سیما که با عنوان بررسی کنفرانس بازنگری پیمان منع گسترش سلاحهای هسته ای که هم اکنون در نیویورک در حال برگزاری است افزود: وقتی صحبت از بازنگری می شود یعنی نوعی نارسایی در کار است.

وی با اشاره به اینکه در نظام کنونی فقط حرف قدرتمندها طنین دارد گفت: در چنین نظامی ضعفا صدایی ندارند که نقصها اصلاح شود اما برگزاری چنین کنفرانسهایی از برگزار نشدن آن بهتر است اما نباید انتظار معجزه داشته باشیم.

مجتهدزاده گفت: اصل اجرای ان پی تی تبلور تبعیضی است که قدرتمندان ایجاد کرده اند و آنها ادعا می کنند که این تشکیلات را برای منع گسترش سلاحهای اتمی راه انداخته اند در حالیکه خودشان به پاکستان ورژیم اسراییل سلاح اتمی دادند.

مجتهدزاده افزود: آنها فقط بدنبال منع کشورهایی هستند که با آنها دوست نیستند.

وی با اشاره به اینکه همه تشکیلات بین المللی از قبیل سازمان ملل متحد ، شورای امنیت ، آژانس بین المللی انرژی هسته ای و صندوق بین المللی پول را قدرتمندان اداره می کنند گفت: امروز در خاورمیانه، اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"تیترامشب"/ مجتهدزاده: کنفرانس ان پی تی معجزه نمی کند(1)

"تیترامشب"/ مجتهدزاده: کنفرانس ان پی تی معجزه نمی کند(1)