مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 20:352015-04-27فرهنگي

شوخی وزیر کار با سعید آقاخانی


مراسم تقدیر از سینماگران در وزارت کار با اتفاقات گوناگونی همراه شد؛ از یادداشت وزیر کار با تیتر "اگر هنرمند بودم چه می کردم" تا خاطره بیژن امکانیان از روزنامه نگاری اش در روزنامه اطلاعات و البته شوخی وزیر کار با سعید آقاخانی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، دومین جشنواره وزارت کار با نام " هنر و کار" امروز 7 اردیبهشت ماه با تقدیر از سینماگران، اصحاب رسانه، نویسندگان و تقدیر ویژه از خسرو سینایی برگزار شد.

در این برنامه که در تالار 17 شهریور وزارت کار برگزار شد، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی با قدردانی از وزیر کار به دلیل حمایت هایش از سینما گفت: از اینکه از زبان سینما برای بیان مفاهیم اجتماعی استفاده می کنید، سپاسگزارم چرا که زبان سینما اثرگذار و برای ایجاد فرهنگ کار و افتخار به شغل بهترین وسیله است.

وی اضافه کرد: اگر می خواهیم طبق سند چشم انداز در سال 1400 رتبه اول را در منطقه به دست بیاوریم، باید همه کارگر باشیم و به آن افتخار کنیم.

ایوبی از توجه علی ربیعی به هنر و سینما قدردانی کرد و خطاب به او گفت: ان شاالله دیگر وازتخانه ها از شما بیاموزند و از زبان گویای سینما استفاده کنند.

در ادامه قرائتی مشاور وزیر کار گزارشی را درباره جشنواره هنر و کار که همزمان با هفته کارگر برگزار می شود، ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوخی وزیر کار با سعید آقاخانی

شوخی وزیر کار با سعید آقاخانی