مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 19:052015-04-27بين الملل

المسیره: نیروهای یمنی از نزدیک بودن پاکسازی استان مارب از تکفیری ها خبر دادند


نیروهای ارتش یمن با همکاری نیروهای کمیته های مردمی انقلاب یمن از قریب الوقوع بودن پاکسازی استان مارب از عناصر القاعده و تکفیری ها خبر دادند.

شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: درگیری های شدیدی میان نیروهای امنیتی، ارتش و کمیته های مردمی انقلاب یمن با عناصر تروریستی القاعده و شبه نظامیان وابسته به حزب الاصلاح (اخوان المسلمین یمن) در ورودی شهر مأرب در جریان است.

این در حالی است که ارتش یمن و نیروهای کمیته های انقلابی یمن در مناطق دحل السفلی و العطیف در غرب استان مأرب با عناصر القاعده درگیری شدند و نیروهای مردمی پیشروی خوبی در این منطقه به دست آوردند.

خبرنگار المسیره در استان مأرب گفت، جنگنده های متجاوز عربستان سعودی به طور مداوم در آسمان استان مأرب در حال پرواز هستند و مناطقی و پایگاه هایی که به تازگی از کنترل عناصر تروریستی القاعده خارج شده اند را به طور عمد بمباران کردند.

عبد الله السقاف گزارشگر المسیره در استان مأرب گفت: نیروهای ارتش و نیروهای مردمی یمن در مناطق حضور عناصر تروریستی القاعده به ویژه در منطقه الجبینه در استان مارب پیشروی کردند.

یک عضو نیروی کمیته های انقلابی مردمی یمن گفت: ما به دشمنان ملت یمن در داخل و خارج می گویم، ما به ملت یمن قول داده ایم که با جان خود از شما و خاک یمن محافظت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المسیره: نیروهای یمنی از نزدیک بودن پاکسازی استان مارب از تکفیری ها خبر دادند

المسیره: نیروهای یمنی از نزدیک بودن پاکسازی استان مارب از تکفیری ها خبر دادند