مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 18:002015-04-27بين الملل

اتحادیه اروپا: تحویل اس 300 تاثیری بر مذاکرات ندارد


ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه دو هفته پس از آنکه ایران و گروه 1+5 به یک چارچوب تفاهم برای حصول توافق نهایی دست پیدا کردند با امضای حکمی ممنوعیت تحویل این سامانه به تهران را لغو کرد.

- سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: تحویل سامانه اس 300 به ایران تاثیری بر روند مذاکرات هسته ای نمی گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کاترین ری سخنگوی فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفت: تصمیم روسیه برای لغو ممنوعیت تحویل سامانه دفاعی موشکی اس 300 بر مذاکرات بین المللی بر سر برنامه هسته ای ایران تاثیری نخواهد داشت.

سخنگوی موگرینی ادامه داد: رهبران سیاسی گروه 1+5 که پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل به علاوه آلمان آن را تشکیل می دهند قرار است هفته جاری به منظور کار روی توافق هسته ای نهایی با ایران با یکدیگر در نیویورک دیدار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک ایران و روسیه در سال 2007 قرارداد خرید سامانه دفاعی اس 300 را امضا کردند اما رییس جمهور روسیه در سال2010 اجرای این قرارداد را به دلیل فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی به تعویق انداخت.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه دو هفته پس از آنکه ایران و گروه 1+5 به یک چارچوب تفاهم برای حصول توافق نهایی دست پیدا کردند با امضای حکمی ممنوعیت تحویل این سامانه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا: تحویل اس 300 تاثیری بر مذاکرات ندارد

اتحادیه اروپا: تحویل اس 300 تاثیری بر مذاکرات ندارد