مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 17:562015-04-27دانش

گزینش شخصیتی، ملاک جذب اساتید در دانشگاه ها قرار بگیرد


ضرورت دارد که گزینش شخصیتی، ملاک جذب اساتید در دانشگاه ها قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد، "نامداری دوشنبه 7 اردیبهشت در جلسه حلقه صالحین بسیج اساتید دانشگاه لرستان که با موضوع نقش تربیتی اساتید برگزار شد، گفت: معیارهای و شیوه های که در حال حاضر برای جذب اعضای هیات علمی وجود دارند کافی نیستند از این رو ضرورت دارد که در کنار دیگر گزینش ها، گزینش شخصیتی نیز به عنوان یکی دیگر از معیارهای جذب مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت جامعه ما از لحاظ معیشتی و اقتصادی وضعیت سیاه و خرابی نیست و در واقع می توان این مشکلات را با تقویت اعتماد به نفس در دانشجویان حل کرد با این حال اگر استادی از حیث شخصیتی نتواند این حس اعتماد به نفس را در دانشجویان تقویت کند مسلم است که مشکلات پابرجا خواهند ماند؛ از این رو ضرورت دارد گزینش شخصیتی به عنوان یکی دیگر از ملاک های جذب اساتید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو هیات علمی دانشگاه لرستان استاد را مهمترین رکن دانشگاه دانست و گفت: هدف دانشگاه ایجاد شغل نیست؛ بلکه افرایش آگاهی های اجتماعی است.

نامداری با اشاره به اینکه موقعیت اجتماعی یک استاد دانشگاه در غرب با هیچ شغلی قابل مقایسه نیست اضافه کرد: ارزش یک استاد و یک دانشجوی دکترا درغرب با توجه به ارزشی که برای علم ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینش شخصیتی، ملاک جذب اساتید در دانشگاه ها قرار بگیرد

گزینش شخصیتی، ملاک جذب اساتید در دانشگاه ها قرار بگیرد