مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 15:112015-04-27پزشكي

انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود


انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پس از دو سال در این دانشگاه با حضور دانشجویان تمامی واحدهای درسی برگزار می شود.

- سید جواد هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد"، با اشاره به برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پس از دو سال بیان داشت: براساس ابلاغیه و آیین نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخابات شورای صنفی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

وی با بیان این نکته که کاندیداهای انتخاباتی می توانند بر اساس شرایط عنوان شده در سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی در روند انتخاباتی شورا ثبت نام کنند، افزود: بر اساس آیین نامه وزارت بهداشت انتخابات شوای صنفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار و کاندیدهای انتخاباتی بر اساس قوانین و ظوابط کلی حق ثبت نام دارند.

مسئول روابط عمومی فرهنگی- دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پاسخ به دلایل به تاخیر انداختن این انتخابات در طول دو سال گذشته، یادآور شد: شورای صنفی در گذشته نیز در این دانشگاه وجود داشته است و مدت دو سال به صورت کمرنگ فعالیت خود را ادامه می داد که اکنون بر اساس ابلاغ وزارت خانه، کار خود را با جدیت دنبال خواهد کرد.

هاشمی مشارکت حداکثری دانشجویان در امور خود را از اهداف ایجاد شورای صنفی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانست و گفت: ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود

انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود