مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 15:052015-04-27سياسي

موسوی لارگانی مطرح کرد احتمال نفوذ صاحبان ثروت با طرح استانی شدن انتخابات


این احتمال وجود دارد که با استانی شدن انتخابات هم پول های کثیف وارد انتخابات شود هم افراد سرمایه گذار پا به این عرصه بگذارند.

- سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص بحث استانی شدن انتخابات اظهار کرد: طرح استانی شدن انتخابات معایب زیادی دارد و اگر در مجموع بخواهیم بررسی کنیم باید گفت این طرح زیرساختهای زیادی برای اجرا می خواهد.

وی در ادامه افزود: به نظر من در حال حاضر اجرای طرح استانی شدن انتخابات به صلاح نیست،یکی از معایبی که این طرح دارد به این شکل است که امکان اینکه هر کاندیدا برای خودش نماینده ای در شعبه اخذ رای داشته باشد دیگر امکان پذیر نیست چون تعداد کاندیداها خیلی وسیع می شود.

موسوی لارگانی تاکید کرد: به نظر من اجرای این طرح بسیار مشکل است و باید برنامه ریزی زیادی برای اجرای آن در نظر گرفت،زمزمه هایی وجود دارد که شورای محترم نگهبان هم با این طرح موافق نیست.

قطعا اگر این طرح به صحن علنی مجلس بیاید با اصلاحات گسترده رای می آورد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص روی کار آمدن صاحبان قدرت و ثروت با طرح استانی شدن انتخابات تصریح کرد: اینکه تبلیغات یکی از موثر ترین برنامه ها در بحث انتخابات است شکی نیست و کسی می تواند وارد میدان شود که توان تبلیغات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی مطرح کرد احتمال نفوذ صاحبان ثروت با طرح استانی شدن انتخابات

موسوی لارگانی مطرح کرد احتمال نفوذ صاحبان ثروت با طرح استانی شدن انتخابات