مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 13:402015-04-27پزشكي

هم‎زمان با هفته سلامت خانه بهداشت فوتم جویبار افتتاح شد


هم‎زمان با هفته سلامت، خانه بهداشت روستای فوتم جویبار به بهره برداری رسمی رسید.

- " از جویبار، صبح امروز به مناسبت گرامی داشت هفته سلامت، مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای فوتم جویبار با حضور فرماندار و برخی از مسئولان اجرایی همچنین جمعی از مردم فوتم برگزار شد.

در این مراسم فرماندار جویبار با اشاره به اهمیت خانه های بهداشت روستایی در سلامتی روستاییان، گفت: 50 درصد مردم در روستاها زندگی می کنند و ارتقای امکانات درمانی در مراکز روستایی ضامن سلامتی مردم است.

رضا گنجی اظهار کرد: مرکز بهداشتی و درمانی فوتم در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع با زیربنای 120 مترمربع از محل مشارکت خیران ساخته شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح این خانه بهداشت، 350 نفر از اهالی روستا به‎طور مستقیم از خدمات بهداشتی از قبیل آموزش بهداشت، مشاوره، واکسیناسیون کودکان، مراقبت مادران باردار و شیرده، ویزیت پزشک و درمان بیماری ها بهره مند شدند.

فرماندار جویبار ضمن تقدیر از دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان مازندران، گفت: در سال های گذشته شاهد افزایش چشم گیر ساخت وسازها در حوزه بهداشت روستایی بودیم و این روند در سال جاری نیز ادامه دارد.

این مسئول در پایان گفت: مردم باید با اهمیت دادن بیشتر به مقوله سلامتی خود و اطرافیان شان، همگام با دولت در اجرای برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم‎زمان با هفته سلامت خانه بهداشت فوتم جویبار افتتاح شد

هم‎زمان با هفته سلامت خانه بهداشت فوتم جویبار افتتاح شد