مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 12:352015-04-27دانش

ریاضی مطرح کرد تشریح چگونگی انتخاب دانشجویان نمونه کشوری


سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل با تشریح چگونگی انتخاب دانشجویان نمونه کشوری گفت: اسامی یک هزار و 200 نفر از طریق دانشگاه ها برای ارزیابی مجدد دانشجویان نمونه کشوری به سازمان امور دانشجویان اعلام شده است.

- "، ابوالحسن ریاضی سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل در نشست خبری صبح امروز با اشاره به تغییر در نحوه انتخاب دانشجویان نمونه کشوری، گفت: در سال های گذشته دانشجویان نمونه به صورت خوداظهاری انتخاب می شدند که از طریق این روش ممکن بود برخی دانشجویان اسامی خود را اعلام نکنند ولی با تغییر در شیوه انتخاب دانشجویان نمونه امسال به این روش عمل می شود که دانشجویان نمونه ابتدا در سطح دانشگاه انتخاب می شوند و سپس اسامی آن ها از سوی دانشگاه به وزارت علوم ابلاغ می شود.

وی افزود: دانشجویان نمونه سال 93 نیز در 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از سوی دانشگاه ها معرفی شده اند و اسامی یک هزار و 200 نفر برای ارزیابی مجدد اعلام شد.

ریاضی گفت: در حال بررسی هستیم تا بر اساس برنامه مسئولان در خرداد یا تیرماه امسال مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه سال 93 را برگزار کنیم.

انتهای پیام/ دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاضی مطرح کرد تشریح چگونگی انتخاب دانشجویان نمونه کشوری

ریاضی مطرح کرد تشریح چگونگی انتخاب دانشجویان نمونه کشوری