مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 10:252015-04-27اقتصادي

اعمال قوانین جدید برای فروش سیگار


رییس برنامه ریزی و نظارت بر شرکت دخانیات ایران گفت: بنا داریم شبکه توزیع خره فروشی سیگار را مکانیزه کنیم که احتمالا این موضوع ظرف سه هفته آینده نهایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر رمزی اظهار کرد: کار کارشناسی و دستورالعمل مرتبط با مکانیزه کردن شبکه توزیع سیگار به صورت خرده فروشی با همکاری وزارت بهداشت در دستور کار است.

وی افزود: با جلسات مشترکی که با امور اصناف و سایر بخش ها برگزار می کنیم این دستورالعمل که مبتنی بر قوانین و ضوابط عرضه خرده فروشی سیگار است به زودی تدوین و نهایی خواهد شد و پس از آن این موضوع از طریق حوزه معاونت بازرگانی داخلی وزات صنعت، معدن و تجارت به اتحادیه ها و مجامع امور صنفی منعکس می شود.

رمزی گفت: به عنوان مثال قوانینی داریم که فروش سیگار به افراد زیر 18 سال را محدود یا ممنوع کرده که همه این موارد در قالب این دستورالعمل جمع بندی می شود و واحدهای صنفی ملزم به رعایت آن خواهند بود.

رییس برنامه ریزی و نظارت بر شرکت دخانیات ایران در عین حال بیان کرد: در این دستورالعمل به قوانین مرتبط با عرضه سیگار به صورت نخی یا سیگارهایی که رسمی نبوده و به صورت قاچاق وارد می شوند نیز پرداخته شده است.

ارائه پروانه مخصوص به خرده فروشان سیگاررییس برنامه ریزی و نظارت بر شرکت دخانیات ایران همچنین با بیان اینکه در حال حاضر خرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قوانین جدید برای فروش سیگار

اعمال قوانین جدید برای فروش سیگار