مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 10:212015-04-27سياسي

برنامه غذایی نادرست سلامت مردم کردستان را به خطر انداخته است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: برنامه غذایی نادرست به یک مشکل جدی در استان تبدیل شده و سلامت مردم استان را به خطر انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از کُرددانش؛" طیب قدیمی در دیدار هیات علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با نماینده ولی فقیه در استان گفت: شعار امسال هفته سلامت با نام ایمنی غذا از مزرعه تا سفره نامگذاری شده است.

وی طرح تحول نظام سلامت را مهم ترین مسئله در حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: این طرح از اولویت های دولت بوده و پشتیبانی مجلس و مشارکت مردم را به دنبال داشته است.

قدیمی کاهش هزینه های بستری بیماران در بیمارستان ها یکی از مراحل ارائه خدمات در بخش درمان بوده است، تصریح کرد: در این بخش هزینه بستری روستاییان به سه درصد و سایر بیمه ها شش درصد کاهش یافته است.

وی ارتقا کیفیت در ارائه خدمات را یکی دیگر از مزایای اجرای طرح تحول نظام سلامت اعلام و ابراز امیدواری کرد متناسب با منابع واقعی مالی و انسانی، ارائه خدمات مطلوب را در بیمارستان ها شاهد باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر همکاری و پشتیبانی سایر ارگان های فرهنگی و رسانه ها در راستای استمرار اجرای این طرح، تصریح کرد: اقدامات در راستای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با تاخیر همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه غذایی نادرست سلامت مردم کردستان را به خطر انداخته است

برنامه غذایی نادرست سلامت مردم کردستان را به خطر انداخته است