مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 10:202015-04-27اقتصادي

فرماندار لردگان: فاز دوم مجتمع آبرسانی روستای ارمند لردگان افتتاح می شود


فرماندار شهرستان لردگان از افتتاح فاز دوم مجتمع آبرسانی روستاهای ارمند علیا و سفلی شهرستان لردگان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرکرد، ابوالقاسم کریمی صبح امروز در آیین افتتاح فاز اول مجتمع آبرسانی روستای ارمند شهرستان لردگان اظهار داشت: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هشتصد و شصت میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: این مبلغ از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای و اعتبارات ماده 10و 12 مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری تامین گردید.

فرماندار شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود مبلغ 3 میلیارد ریال دیگر جهت تکمیل فاز دوم مورد نیاز باشد که انشا الله پیگیر هستیم که در سال 94 با حمایت استاندار و پیگیری نماینده مردم تامین اعتبار گردد تا روستاهای امام آباد و ابچنار ارمند هم مشکل آب آشامیدنی آنان برطرف گردد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: با راه اندازی فاز اول این پروژه یک هزار مشترک با جمعیتی بالغ بر 400 نفر زیرپوشش نعمت آب آشامیدنی در روستاهای ارمند علیا و سفلی قرار خواهند گرفت.

تورج احمدپور همچنین اضافه نمود: عملیات اجرایی این پروژه شامل 6 هزار و 800 کیلومتر خط انتقال، احداث و تجهیز دو ایستگاه پمپاژ، اجرای یک کیلومتر خط انتقال برق ،اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار لردگان: فاز دوم مجتمع آبرسانی روستای ارمند لردگان افتتاح می شود

فرماندار لردگان: فاز دوم مجتمع آبرسانی روستای ارمند لردگان افتتاح می شود