مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 10:152015-04-27اقتصادي

مدیر کمیته امداد نطنز خبر داد پرداخت 487 فقره وام اشتغال و کارگشایی در نطنز


مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نطنز از پرداخت 487 فقره وام اشتغال و کارگشایی به مددجویان زیر ‏پوشش این کمیته در سال گذشته خبر داد‎.

- محمدرضا مومی اردستانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: خوشبختانه با مساعدت بانک های شهرستان تعداد 487 فقره وام های اشتغال، خودکفایی و کارگشایی در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد و 749 میلیون ‏ریال برای اشتغال و رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت و نیازمند توسط کمیته امداد ‏شهرستان نطنز پرداخت شده است‎.

‎ وی تعداد وام های کارگشایی را 187 فقره به مبلغ 3 میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این ‏وام ها برای رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در سر فصل های درمان، ‏جهیزیه، تعمیر مسکن و هزینه تحصیلی پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نطنز تصریح کرد: تعداد وام های اشتغال و خودکفایی 300 فقره بوده و ‏با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد و 461 میلیون ریال برای طرح های پرورش دام و طیور، صنایع ‏دستی، کشاورزی و گلخانه ای، قالی بافی و طرح های صنفی و صنعتی و خدماتی پرداخت شده است.

‏ وی اضافه کرد: برای تمامی وام های پرداختی نظارت کامل صورت گرفته و هر روزه تیمی از بازرسان این اداره با سرکشی به طرح های در حال اجرا از روند فعالیت و پیشرفت طرح ها بازدید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کمیته امداد نطنز خبر داد پرداخت 487 فقره وام اشتغال و کارگشایی در نطنز

مدیر کمیته امداد نطنز خبر داد پرداخت 487 فقره وام اشتغال و کارگشایی در نطنز