مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 09:262015-04-27اجتماعي

سرانه دانش آموزی مدارس استثنایی 3 برابر می شود


رییس سازمان استثنایی کشور در جمع مدیران مدارس استثنایی استان کرمان از افزایش سه برابری سرانه دانش آموزان مدارس استثنایی در سال تحصیلی 95-94 نسبت به سال های گذشته خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو "، مجید قدمی در جمع مدیران مدارس استثنایی استان کرمان با اعلام این خبر اظهار داشت: این سرانه به طور مستقیم از طرف سازمان استثنایی کشور به حساب مدارس واریز می شود.

رییس سازمان استثنایی کشور با اشاره به نیاز مبرم مدارس استثنایی به تجهزات ویژه به منظور خدمات آموزشی و توانبخشی خواستار توجه ویژه مسئولان به دانش آموزان ومدارس استثنایی شد.

وی با بیان اینکه باید در پیشگیری از معلولیت سرمایه گذاری ویژه صورت گیرد, گفت: افزایش افراد معلول، تبعات اجتماعی و فرهنگی زیادی برای جامعه دارد.

قدمی با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج در کشور اظهار کرد: بالا بودن سن مادر منجر به افزایش 300 درصدی نوزادان به سندرم داون می شود.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: هزینه توانبخشی و دارویی دانش آموزان استثنایی توسط آموزش وپرورش استثنایی تأمین می شود و در مدارسی که نیروی توانبخشی ندارند با کلنیک های توانبخشی جهت ارائه خدمات رایگان به دانش آموزان استثنایی قرارداد بسته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه دانش آموزی مدارس استثنایی 3 برابر می شود

سرانه دانش آموزی مدارس استثنایی 3 برابر می شود