مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 08:252015-04-27بين الملل

درخواست کمک مالی زندانیان سابق گوآنتانامو از آمریکا


زندانیان سابق گوآنتانامو که مدتی است در اروگوئه پناهنده شده اند، خواستار کمک های مالی واشنگتن برای امرار معاش و ادامه زندگی خود در این کشور آمریکای جنوبی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، زندانیان سابق زندان آمریکایی گوآنتانامو (زندانی واقع در جزیره کوبا که در اختیار آمریکا قرار دارد) که از ماه دسامبر سال گذشته میلادی (آذر 93) در اروگوئه پناهنده شده اند، روز گذشته طی نامه ای از دولت ایالات متحده آمریکا درخواست کردند که برای آنها منابع و ابزار امرار معاش تامین کند.

زندانیان سابق گوآنتانامو اعلام کردند که واشنگتن طی 13 سال آنها را به صورت غیرقانونی دستگیر کرده و به همین علت در حال حاضر باید تدابیر لازم را برای بهبود شرایط زندگیشان به کار گیرد تا بدین ترتیب بتوانند همانند انسان های عادی زندگی کنند.

آنها در این خصوص خاطرنشان کردند: چیز غیرممکنی از شما نمی خواهیم؛ شما ما را طی 13 سال بازداشت کردید و شما هم باید برای سال های آتی به ما کمک کنید.

ما معتقدیم این کمترین کاریست که شما می توانید انجام دهید و ما می توانیم درخواست کنیم.

افراد مذکور همچنین ضمن تشکر از همبستگی دولت اروگوئه با آنان اذعان داشتند که دیگر بودجه ای برای ادامه زندگی ندارند و به همین دلیل 4 تن از آنها از روز جمعه در باغ های بیرونی سفارت آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک مالی زندانیان سابق گوآنتانامو از آمریکا

درخواست کمک مالی زندانیان سابق گوآنتانامو از آمریکا