مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 05:302015-04-27فرهنگي

20 اردیبهشت جشن بزرگ اردیبهشت تئاتر در گچساران برگزار می شود


رییس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت روز جهانی تئاتر در 20 اردیبهشت، جشن بزرگ اردیبهشت تئاتر در گچساران برگزار می شود.

- رضا گشتاسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه جشن بزرگ اردیبهشت تئاتر در این شهرستان برگزار می شود، افزود: به مناسبت روز جهانی تئاتر در اردیبهشت ماه، جشن بزرگ اردیبهشت تئاتر به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه توسط انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است تصریح کرد: این جشن در روز 20 اردیبهشت برگزار می شود تا چشم انداز تئاتر استان مطرح شود.

رییس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری اردیبهشت تئاتر سر و سامان دادن به گونه ای که حتی یک روز بدون تئاتر در استان وجود نداشته باشد ادامه داد: بعد از برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر، جشنواره استانی در پیش است.

گشتاسبی از برگزاری چهارمین دوره جشنواره آیین های نمایشی، پرده خوانی و نقالی در فرهنک رضوی در یاسوج خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره ملی بوده و چهارمین دوره در شهر یاسوج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره چهار نفر به صورت ویژه و 50 نفر نیز تجلیل می شوند افزود: بیشترین میزان تجلیل و تقدیر در بین تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 اردیبهشت جشن بزرگ اردیبهشت تئاتر در گچساران برگزار می شود

20 اردیبهشت جشن بزرگ اردیبهشت تئاتر در گچساران برگزار می شود