مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 ساعت 00:462015-04-26سياسي

«دمپایی خیس نباشه چک کن» در ریاست جمهوری!


آقای حسن کامران، نماینده مجلس و عضو هیئت نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت در سخنانی ضمن انتقاد از سفرهای غیرضروری مسئولان به خارج از کشور، - از حضور یک نفر برای تست کردن غذای رییس جمهور و حصول اطمینان نسبت به مسموم نبودن آن در همراهان رییس جمهور خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، آقای حسن کامران، نماینده مجلس و عضو هیئت نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت در سخنانی ضمن انتقاد از سفرهای غیرضروری مسئولان به خارج از کشور، از حضور یک نفر برای تست کردن غذای رییس جمهور و حصول اطمینان نسبت به مسموم نبودن آن در همراهان رییس جمهور خبر داده است.

(اینجا") در همین راستا بنده تعداد دیگری از پستهایی که می تواند در نهاد ریاست جمهوری تعبیه شود را پیشنهاد می دهم.

با مرور این پستها خواهید دید که نهاد ریاست جمهوری چقدر ساده زیست و متواضع است که تنها به رسم پیشمرگ داشتن حکومتهای پادشاهی اکتفا کرده است و از این قبیل پستها هنوز ندارد! دمپایی خیس نباشه چک کن وظیفه این شخص این است که قبول از ورود رییس جمهور به دستشویی، پاهای خود را درون دمپایی های دستشویی کند تا اطمینان حاصل شود نفر قبلی داخل دمپایی ها را خیس نکرده است! مسئولیت این فرد وقتی رییس جمهور بخواهند با جوراب به دستشویی بروند دوچندان اهمیت پیدا می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دمپایی خیس نباشه چک کن» در ریاست جمهوری!

«دمپایی خیس نباشه چک کن» در ریاست جمهوری!