مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 23:052015-04-26اقتصادي

معاون وزیر راه و شهرسازی: منظم ترین برنامه ها را برای مسکن طراحی کرده ایم


منظم ترین برنامه ها را برای مسکن طراحی کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، حامد مظاهریان در برنامه quotation mark تیر امشب quotation mark شبکه خبر با موضوع quotation mark بررسی وضعیت مسکن در کشور quotation mark به عملکرد دولت یازده دهم درباره مسکن اشاره کرد و افزود: در عملکرد دولت یازدهم توجه ویژه ای به بخش مسکن شده و طرح جامعه ای نیز در بخش مسکن برای افق 1405 دیده شده است تا همه نیازهای قشرهای مختلف در آن دیده و شناسایی و پاسخ داده شود .

وی در ادامه به نظام تامین مالی مسکن اشاره کرد و گفت : ما در سال گذشته دو اقدام مهم در این خصوص انجام دادیم که یکی 300 هزار وام ساخت بافت فرسوده در دولت تصویب و دولت برای ان اعتبار قائل شد .

معاون وزیر راه افزود: همچنین 200 هزار وام روستایی تصویب شد که در مجموع برای 500 هزار واحد مسکونی ما نظام مالی پیش بینی کردیم که حرکت بزرگی بود .

مظاهریان گفت : دولت کمک بزرگی کرد و مجلس حمایت کرد و این دو وام در بودجه سال 94 دیده شده و در ابتدای امسال از طرف بانک مرکزی سهمیه بانک ها در این خصوص ابلاغ شده است .

وی افزود : اعطای 300 هزار وام برای ساخت بافت فرسوده به مدت 6 سال رقم بزرگی است و تحولی در ساخت بافت فرسوده ایجاد خواهد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه و شهرسازی: منظم ترین برنامه ها را برای مسکن طراحی کرده ایم

معاون وزیر راه و شهرسازی: منظم ترین برنامه ها را برای مسکن طراحی کرده ایم