مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 21:552015-04-26سياسي

برای ورود به انتخابات احساس تکلیف نمی کنم


حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در نشست کانون نمایندگان ادوار مجلس گفت: در زمینه ورود به انتخابات احساس تکلیف شرعی نمی کنم و در جناح یا گروه خاصی نیز قرار نمی گیرم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،نشست کانون نمایندگان ادوار مجلس که به صورت مداوم و با حضور و سخنرانی شخصیت های سیاسی برگزار می شود، عصر امروز (یکشنبه 6 اردیبهشت) در ساختمان مشروطه مجلس و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری رییس دوره پنجم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری با ابراز خرسندی از حضور در این جلسه و تشکر از برگزارکنندگان این نشست گفت: همواره علاقه داشتم که از نظرات نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی استفاده کنم، نفس دور هم جمع شدن نمایندگان ادوار مختلف موضوعیت دارد و نباید فراموش کرد که بخشی از زندگی انسان ها این است که با خاطراتشان زندگی می کنند.

وی ادامه داد: در اوقات فراغت می توان خاطرات دوران مسئولیت خود را مرور کرد و انسان متوجه می شود که اگر توانسته در دوران مسئولیتش دلی را نشکسته و به مردم خدمت کرده باشد، احساس آرامش بخشی بر او حاکم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری با گرامیداشت نماینده شهید چراغ زاده افزود: بنده در سال 60 مسئولیت وزارت کشور را برعهده گرفتم و جالب است که بدانید در سال 94 نیز با استانداران ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ورود به انتخابات احساس تکلیف نمی کنم

برای ورود به انتخابات احساس تکلیف نمی کنم