مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 20:452015-04-26بين الملل

جان مک کین از چارچوب توافقنامه ی دولت اوباما با ایران انتقاد کرد


سناتور برجسته ی جمهوریخواه آمریکایی از چارچوب توافقنامه ی هسته ای دولت آمریکا با ایران انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما؛ پایگاه اینترنتی شبکه ی تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد: جان مک کین سناتور جمهوریخواه ایالت آریزونای آمریکا در گفتگو با برنامه ی اِستیت آو دِ یونین(State of the Union) ، از چارچوب توافقنامه ی هسته ای دولت اوباما با ایران انتقاد جدی کرد و آن را خیال خام توصیف کرد.

این سناتور ایالت آریزونای آمریکا گفت: اگر این توافق اینگونه که به نظر می رسد پیش برود، شما شاهد یک خاورمیانه ی مسلح به سلاح هسته ای خواهید بود که به طرز باور نکردنی خطرناک خواهد شد.

جان مک کین که رییس کمیته ی نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا هم هست ، درباره عملیات پهپادهای آمریکایی گفت: ترجیح می دهد که عملیات پهپادهای آمریکایی بر عهده ی وزارت دفاع آمریکا / پنتاگون/ باشد تا اینکه کنترل آنها بر عهده ی آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا ( سی آی ای ) باشد.

وی درباره ی عملیات ضد تروریستی دولت آمریکا که به کشته شدن دو گروگان القاعده منجر شده بود گفت: انجام دادن چنین عملیاتی کار یک آژانس اطلاعاتی نیست به همین علت است که نام آنها آژانس اطلاعاتی است و نام نهاد دیگر نیروهای مسلح است که این نیروهای مسلح هستند که باید عملیات نظامی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان مک کین از چارچوب توافقنامه ی دولت اوباما با ایران انتقاد کرد

جان مک کین از چارچوب توافقنامه ی دولت اوباما با ایران انتقاد کرد