مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 20:352015-04-26سياسي

با برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان مشخص شدند


با برگزاری انتخاباتی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های شیروان، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان انتخاب و مشخص شدند.

- " از شیروان، فرماندار شیروان عصر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان اظهار کرد: اصلاح گری از نقد حاصل می شود و روابط عمومی موفق آن است که نقد را تشویق کند و به وسیله آن نقاط ضعف را پیدا کند.

عباسعلی صفایی با اشاره به وظایف روابط عمومی ها افزود: وجود اندیشه روابط عمومی در ذهن مدیران، وجود هنر، ایجاد و برقراری گفتمان و مهیا بودن، فن و ابزارهای فنی، حاکم بودن اندیشه های انسان مداری، مشارکت گرایی و اطلاع رسانی شفاف به مردم را از عناصر ضروری و الزامی برای روابط عمومی موفق است.

وی گفت: برای اطلاع رسانی شفاف به مردم و جلب مشارکت عمومی مهم ترین ابزار رسانه های گروهی به ویژه خبرنگاران و مطبوعات هستند.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان با بیان اینکه مطبوعات پل ارتباطی نیرومند و پر ارزش برای مردم محسوب می شوند اظهار کرد: دو رکن جامعه مدنی و توسعه، مطبوعات و روابط عمومی ها هستند که مهندسی افکار عمومی را بر عهده دارند.

صفایی در تعریف از روابط عمومی و ضرورت آن در جامعه توسعه یافته، افزود: اگر دولت ها و جامعه توسعه یافته باشند و مردم را صاحب حق بدانند، یعنی به مردم سالار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان مشخص شدند

با برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان مشخص شدند