مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 20:102015-04-26حوادث

در ممسنی فارس صورت گرفت کلاه برداری 2 میلیارد و 200 میلیونی از شرکت های بیمه


فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی استان فارس از دستگیری اعضای باندی خبر داد که با هویت جعلی و ایجاد تصادف ساختگی 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از شرکت های بیمه کلاه برداری کرده بودند.

- " از شیراز به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ داوود امجدی در این زمینه اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان مطلع شدند افرادی قصد افتتاح حساب بانکی با هویت های جعلی دارند.

وی ادامه داد: بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت و با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و گشت های محسوس و نامحسوس دو متهم درحالی که با یک خودرو در سطح شهر در حال تردد بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقیقات اعلام کردند با هویت های جعلی و ایجاد بیش از 11 مورد تصادف ساختگی در شهرستان های بوشهر، گناوه، برازجان، خورموج، دیلم، داراب، فسا، کنگان، مرودشت و دیر، 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از اداره های بیمه در قالب دریافت دیه کلاه برداری کرده اند.

وی بابیان اینکه تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد، افزود: از شرکت های بیمه انتظار داریم در صورت برخورد با موارد مشکوک درزمینهٔ تصادفات جرحی پیش از تشکیل پرونده و پرداخت دیه موضوع را با پلیس در میان بگذارند تا جلوی این گونه سوءاستفاده ها گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ممسنی فارس صورت گرفت کلاه برداری 2 میلیارد و 200 میلیونی از شرکت های بیمه

در ممسنی فارس صورت گرفت کلاه برداری 2 میلیارد و 200 میلیونی از شرکت های بیمه