مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 20:102015-04-26سياسي

با هدف حفظ میراث فرهنگی انجمن میراث فرهنگی در خراسان شمالی فعال شد


نخستین نشست انجمن میراث فرهنگی در خراسان شمالی برگزار و این انجمن بعد از مدت ها وقفه، فعالیت خود را آغاز کرد.

- " از بجنورد، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی عصر امروز در این نشست اظهار کرد: انجمن میراث فرهنگی استان دارای 12 نفر عضو بوده که از سوی رییس انجمن انتخاب می شود.

محمد سویدانلویی بیان داشت: پنج عضو دیگر این انجمن هم از میان افراد معتمد و شناخته شده سطح استان انتخاب و به عضویت انجمن میراث فرهنگی در آمده و در نشست ها حضور خواهند یافت.

وی با تاکید بر اینکه صیانت از میراث فرهنگی صرفاً بر عهده یک دستگاه نیست تصریح کرد: همه نسبت به حفاظت از این آثار گران سنگ به عنوان سند هویت تمدن و تاریخ وظیفه دارند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: همه می توانند در این حوزه موثر واقع شوند چه آنکه پل ها و کاروانسراها میراث راه و شهرسازی است و باید این بناهای تاریخی حفظ شوند.

وی با یادآوری اینکه عمده وظایف انجمن میراث فرهنگی شامل تشویق و ترغیب مردم برای صیانت از آثار تاریخی، فراهم کردن زمینه های لازم برای ارائه آموزش های قوانین مربوط به میراث فرهنگی است گفت: همه باید برای جلوگیری از تخریب و همچنین و هر گونه دستبرد سودجویان به اشیای تاریخی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را یاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هدف حفظ میراث فرهنگی انجمن میراث فرهنگی در خراسان شمالی فعال شد

با هدف حفظ میراث فرهنگی انجمن میراث فرهنگی در خراسان شمالی فعال شد