مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 19:452015-04-26سياسي

رییس حراست وزارت کشور : مذاکرات هسته ای موضوعی فراجناحی است


جریانات سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب نباید به موضوع هسته ای نگاه شخصی ، سیاسی و جناحی داشته باشند چون مسئله هسته ای متعلق به نظام و کل کشور است .

رییس مرکز حراست وزارت کشور امروز در اولین همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین گفت : امید است نتیجه مذاکرات به خیر و صلاح کشور تمام شود .

محمد ابراهیم شوشتری با بیان اینکه نتایج مذاکرات هسته ای آثار سیاسی ، اقتصادی و روانی زیادی در جامعه خواهد داشت افزود : نباید انتظارات و مطالبات مردم را به گونه ای افزایش داد که همه فکر کنند در کوتاه مدت و از فردای توافق ، کشور به شکل گل و بلبل در خواهد آمد اگر چه در بلندمدت نتایج و آثار مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

رییس مرکز حراست وزارت کشور با اشاره به سیاست ها و راهبردهای حراست این وزارتخانه در دوره جدید اضافه کرد : مدیران حراست از نظر سیاسی ، اخلاقی و مالی باید افراد سالمی باشند و نظارت و مراقبت بر این مجموعه دائمی است.

محمد ابراهیم شوشتری در ادامه از فرمانداران و بخشداران به عنوان نماینده عالی دولت در سطح شهرستان ها و بخش ها یاد کرد و افزود : رضایتمندی مردم برای نظام مقوله بسیار مهمی است و عملکرد مدیران می تواند درهمراهی مردم با نظام نقش موثری داشته باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حراست وزارت کشور : مذاکرات هسته ای موضوعی فراجناحی است

رییس حراست وزارت کشور : مذاکرات هسته ای موضوعی فراجناحی است