مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 19:152015-04-26اقتصادي

اختلاف بر سر تعیین قیمت گاز تحویلی به نیروگاه ها


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از اختلاف وزارت نیرو، نفت و بخش خصوصی در خصوص تعیین قیمت گاز برای نیروگاه ها خبرداد و گفت: بخش خصوصی خواستار آزاد شدن صادرات برق است، تا بتواند برق تولید خود را در داخل و خارج بفروشد.

حسین امیری خامکانی در گفت و گو با خانه ملت در تشریح جلسه کمیسیون انرژی مجلس، گفت: در جلسه امروز کمیته نیرو جلسه داشت که در خصوص تعیین قیمت گاز برای نیروگاه ها با دعوت و حضور بخش خصوصی، وزارت نفت و نیرو، تولیدکنندگان سندیکای برق برگزار و بررسی شد.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص تعیین قیمت فروش گاز به نیروگاه ها بحث های مفصلی شد، اظهار کرد: متاسفانه بحث ها به جایی نرسید و مقرر شد که مرکز پژوهش های مجلس یک کار کارشناسی در این خصوص انجام دهد.

وی افزود: باید یک فرمول برای این امر براساس در قانون برنامه تعیین شود و باید قیمت گاز برای بخش خصوصی با قیمت گاز غیر یارانه ای باشد، اما مشکل این است که دولت تا کنون قیمت گاز غیریارانه ای را مشخص نکرده است.

امیری با بیان اینکه بخش خصوصی تولید کننده برق سوخت مورد نیاز خود را با قیمت غیر یارانه ای خواستار شده است، گفت: بخش خصوصی خواستار صادرات برق است که صادرات توسط توسط بخش خصوصی آزاد شود و این بخش بتواند در بورس داخل و خارج برق تولید خود را بفروشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف بر سر تعیین قیمت گاز تحویلی به نیروگاه ها

اختلاف بر سر تعیین قیمت گاز تحویلی به نیروگاه ها