مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 18:152015-04-26سياسي

هاشمی رفسنجانی: "تفاهم هسته ای" دست یافتنی است


آیت الله هاشمی در خصوص پرونده هسته ای به مراحل مختلف مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: ایران، تمایل و زمینه های مناسبی برای تعامل با جهان در جهت گسترش روابط و همکاری های دو جانبه دارد.

- هاشمی رفسنجانی با دست یافتنی توصیف کردن تفاهم هسته ای، گفت: حرف های یک مجتهد اسلامی در مقام رهبری یک جامعه متمدن، برای همه ما حجت است و غربی ها به جای القائات شیطانی صهیونیست ها، به سخنان انسانی مسئولان ایران توجه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در دیدار جمعی از کارگران، انقلاب را مدیون قشرهای زحمتکش از جمله کارگران دانست و گفت: خیلی ها در دوران مبارزات با جان و مال زحمت می کشیدند، اما اعتصاب کارگران صنعت نفت، ستون فقرات رژیم پهلوی را شکست.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم که در آستانه روز جهانی کارگر و با حضور هیئت های اجرایی خانه کارگر شعب استان تهران، انجمن های اسلامی کارخانجات تهران و جمعی از اعضای اتحادیه زنان کارگر برگزار شده بود، با تبریک روز کارگر به این قشر زحمتکش، حضور آنها در مقاطع مختلف انقلاب را مؤثر دانست و گفت: در سال 57 اعتصاب کارگران صدای انقلاب را به جهانیان رساند و پس از آن شاهد سرعت سقوط رژیم در درّه تاریخ بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی رفسنجانی: "تفاهم هسته ای" دست یافتنی است

هاشمی رفسنجانی: "تفاهم هسته ای" دست یافتنی است