مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 17:102015-04-26پزشكي

رییس شبکه بهداشت و درمان چالوس: مصرف بیش از اندازه نمک سبب سرطان معده می شود


رییس شبکه بهداشت و درمان چالوس با اشاره به اینکه تغذیه سالم در پیشگیری از سرطان بسیار مؤثر است، گفت: مصرف بیش از اندازه نمک سبب بروز سرطان معده می شود.

- " از چالوس، حدیث گردکلی بعدازظهر امروز در مراسم جشنواره غذای سالم که به مناسبت هفته سلامت در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره در راستای هفته سلامت و شعار ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره برگزار شد و پیام آن نقش تغذیه سالم در سلامت خانواده و جامعه است.

وی افزود: تغذیه سالم در پیشگیری از انواع بیماری ها و به ویژه بیماری سرطان نقش بسیار مهمی ایفا می کند و بنابراین باید در زندگی خود به داشتن تغذیه سالم توجه ویژه ای داشته باشیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان چالوس با بیان اینکه سونامی سرطان روز به روز در حال افزایش است، گفت: رابطه زیادی میان ابتلا به سرطان قسمت های مختلف دستگاه گوارش و نوع رژیم غذایی افراد وجود دارد و باید در نوع تغذیه دقت زیادی شود چرا که شیوع سرطان دستگاه گوارش نگران کننده شده است و این به دلیل تغذیه نادرست و استرس ها است.

وی با تأکید بر اینکه باید از خوردن مواد غذایی آماده همچون فست فود حتی الامکان پرهیز شود، خاطرنشان کرد: خوردن گوشت هایی که با دودی کردن یا با استفاده از نمک نگهداری شده اند شخص را در معرض عواملی قرار می دهد که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه بهداشت و درمان چالوس: مصرف بیش از اندازه نمک سبب سرطان معده می شود

رییس شبکه بهداشت و درمان چالوس: مصرف بیش از اندازه نمک سبب سرطان معده می شود