مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 16:252015-04-26اقتصادي

در سال 93 حقوق معلمان سیستان و بلوچستان 36 درصد افزایش داشته است


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در سال 93 حقوق معلمان نسبت به سال 92، 36 درصد و حقوق کادر اداری آموزش و پرورش 32 درصد افزایش داشته است.

- " از زاهدان، علیرضا نخعی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سال 93 حقوق معلمان نسبت به سال 92، 36 درصد و حقوق کادر اداری آموزش و پرورش، 32 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای سیاست محوری ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور، خرید خدمات آموزشی در راستای توسعه مشارکت در آموزش و پرورش را از دیگر برنامه های این اداره کل عنوان کرد که در کاهش هزینه ها بسیار موثر بوده و ارتقا کیفی آموزش را به دنبال داشته است.

این مسئول بیان کرد: اعمال حق مرزی در حقوق و مزایای فرهنگیان سیستان و بلوچستان را یکی دیگر از برنامه های سال قبل عنوان کرد که جلب رضایت معلمان را به دنبال داشت.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار کرد: عملیات احداث سه مدرسه برای ساکنین مسکن مهر به اتمام رسیده که دو مدرسه در زاهدان و یک مدرسه در چابهار است.

علیرضا راشکی افزود: احداث هشت مدرسه در شش منطقه سیستان و بلوچستان برای ساکنان مسکن مهر لازم و ضروری است که سه منطقه در زاهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال 93 حقوق معلمان سیستان و بلوچستان 36 درصد افزایش داشته است

در سال 93 حقوق معلمان سیستان و بلوچستان 36 درصد افزایش داشته است