مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 16:152015-04-26سياسي

معاون پژوهشی دانشگاه مفید عنوان کرد برگزاری 25 کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه مفید


تا پایان سال جاری 25 کرسی آزاد اندیشی در قالب نقد و نظریه پردازی در دانشگاه مفید برگزار می شود.

- " از قم، حجت الاسلام محمدنقی نظری عصر امروز در نشست خبری که در دانشگاه مفید برگزار شد اظهار کرد: در سال 94 کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه مفید برگزار می شود که امیدواریم این رویه ادامه پیدا کند.

وی افزود: کرسی های نقد و مناظره در دانشگاه مفید، براساس نقد و مناظره است که با موضوعات گوناگون در رشته های تخصصی اقتصاد، فقه و فلسفه، علوم سیاسی، حقوق و معارف قرآن است.

معاون پژوهشی دانشگاه مفید ادامه داد: پیش بینی می کنیم که تا پایان سال 25 کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه مفید داشته باشیم که در انتخاب اساتید اولویت ما با اساتید دانشگاه مفید است.

وی افزود: نظریه های مختلف ارزیابی می شود و ارزیابان هم از بیرون دانشگاه خواهند بود ولی ما خودمان را به اساتید دانشگاه مفید محدود نمی کنیم و اگر اساتیدی که خارج از دانشگاه مفید هستند،نظریه خاصی داشته باشند ما استقبال می کنیم که با حضور ایشان، کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه مفید برگزار کنیم.

نظری با اشاره به تاریخ تاسیس دانشگاه مفید گفت: دانشگاه مفید از سال 68 در کنار حوزه علمیه مشغول فعالیت شده است که این دانشگاه از بدو تاسیس اهدافی مانند مطالعه و تحقیق علوم و معارف اسلامی و بازبینی و بازنگری علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پژوهشی دانشگاه مفید عنوان کرد برگزاری 25 کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه مفید

معاون پژوهشی دانشگاه مفید عنوان کرد برگزاری 25 کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه مفید