مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 16:152015-04-26اقتصادي

افزایش 30درصدی بلیت برج میلاد و قیمت جدید قبر


با توجه به اینکه نرخ گذاری اولیه در سال87 انجام شد و تاکنون هیچ افزایشی برای آن در نظر گرفته نشده است بررسی این لایحه در دستور کار قرار گرفت.

- با تصویب شورای اسلامی شهر تهران نرخ بلیت های بازدید از برج میلاد تهران که از سال 87 تاکنون تغییری نداشته است 30 درصد افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی لایحه تعیین قیمت بلیت بازدید از برج میلاد تهران دومین دستور جلسه امروز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه سال 94 بود که با بررسی و رأی اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید و براساس این مصوبه نرخ بلیت های بازدید از برج میلاد تهران برای سال جاری به میزان 30 درصد افزایش می یابد.

علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه که به عنوان کمیسیون اصلی این لایحه را مورد بررسی قرار داده بود در تشریح این لایحه ، به سابقه تصویب طرح و ساخت آن اشاره کرد و گفت: هر چند در طرح اقتصادی اولیه، این برج درآمدزا تعریف شده بود ولی درآمد آن در حال حاضر سالانه 24 میلیارد تومان است و شهرداری نیز سالانه در حدود 30 میلیارد تومان در ردیف های جاری و عمرانی به آن کمک می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه نرخ گذاری اولیه در سال87 انجام شد و تاکنون هیچ افزایشی برای آن در نظر گرفته نشده است بررسی این لایحه در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30درصدی بلیت برج میلاد و قیمت جدید قبر

افزایش 30درصدی بلیت برج میلاد و قیمت جدید قبر