مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 14:502015-04-26سياسي

انتقاد اهالی رسانه به بی مهری جشن اردیبهشت تئاتر


در پی برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر کشور در مشهد جمعی از خبرنگاران خبرگزاری ها و رسانه های آنلاین و مکتوب به نحوه انتخاب و تقدیر از رسانه ها انتقاد کردند.

- در نامه انتقادی خبرنگاران به مدیران و مسئولان برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر در خراسان رضوی آمده است: و اوست دانایی که از همه چیز بزرگتر است.

نظامی در گوشه ای از داستان خسر و شیرین می گوید: منه دل برین دل فریبان به مهر که با مهربانان نسازد سپهر جهان بین که با مهربانان خویش ز نامهربانی چه آورد پیش.

و حتما نمی دانسته است که سالیان دراز می گذرد تا این دو بیت مصداقی شود از مصادیق نامهربانی و البته تبعیض در حق کسانی که مهرشان را به دل می پرورانده اند.

ماجرای هنر و به ویژه تئاتر در استان خراسان ماجرایی عجیب و حکایتی هزار و یک شب دارد که از حوصله این گونه مقالات خارج است، اما در چند سال اخیر و به برکت پررنگ شدن فضای مجازی در زندگی روزمره همه ما و به ویژه نسل نو، این فضای مجازی به کمک عالم هنر شتافت تا رنگ و بوی واقعی آنها را از زنگار بی توجهی و غفلت و.

بزداید.

به برکت همین فضا بود که بسیاری از بخش های هنری دیده شدند و مورد توجه عموم قرار گرفتند و بر هیچکس پوشیده نیست که در این میان نقش رسانه های خبری و خبرگزاری ها تا چه میزان دارای اهمیت است؛ زیرا این رسانه ها به دلیل نداشتن محدودیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اهالی رسانه به بی مهری جشن اردیبهشت تئاتر

انتقاد اهالی رسانه به بی مهری جشن اردیبهشت تئاتر